Monday, July 13, 2009

jom tengok video lucah!!!!!!!



wah...sudah gila kah saya hari ini...mengajak pembaca saya menonton video lucah........aduh.....maafkan saya.....cuma tajuk sahaja di tulis sebegitu.......saya belum cukup gila lagi untuk mengajak anda semua menonton video lucah.....hehe....

ok......siapa pernah menonton video lucah????wah.....tentu tiada yang mahu mengaku kan....kalau mengaku pown, mengaku dalam hati sudahlah yek.....saya mempunyai ramai kawan yang pernah menonton video lucah.......kebanyakan rasanya.....dan saya pernah di ajak untuk menonton bersama mereka.....gila apa!!!!

bangga saya katakan, saya tidak pernah menonton perkara yang saya anggap paling merapu di dunia ini.....merapu????/ya....sangat merapu......benda yang telah di buktikan boleh mengurangkan tahap keupayaan seks, melenahkan minda, di samping banyak lagi keburukan yang dapat apabila menonton "keseronokan dunia" itu......

soronok????sangat seronok.....ramai rakan saya mengatakan bahawa selesai menonton, ibarat dunia mereka yang punya....tapi tidak sedarkan mereka sekali mereka menonton, mereka akan terus menonton hingga akhinya, terjadilah perbuatan yang di laknat oleh ALLAH S.W.T.......

mungkin akan ada yang mengatakan bahawa mereka menonton untuk mendapatkan pengetahuan am......untuk menbuat kajian biologi.....hahahaha......saya ketawa mendengar jawapan yang sangat bodoh.......apabila berbira soal seks, itu adalah sesuatu yang kita sendri akan tahu....tidak perlu menonton video lucah untuk menambah pengetahuan am, kononnya la.......jika alasan itu boleh diterima, mengapa manusia sebelum kita, atau erti kata lain orang2 tua yang hidup sebelum wujudnya video lucah dapat melakukan hubungan seks???kerana itu adalah apa yang kita dapat ketahui sendiri....jadi tidak perlu kita menonton aksi2 yang mengundang rasa nafsu, menaikkan syahwat kita untuk mendapatkan pengetahuan.......itu yang saya katakan jawapan bodoh.....

atau mungkin takut akan di tertawakan atau di kutuk kuno oleh rakan mereka yang lain andai tidak pernah menonoton vidoe lucah.....ya...mungkin juga.....kuno dalam mengumpul dosa......harus di ingat bahawa menonton video lucah adalah tergolong dalam dosa besar kerana kita telah melihat aurat orang lain di samping itu merupakan salah satu cara untuk mendekati zina....ya....ZINA....

saya bukanlah baik sangat......saya juga manusia biasa....penuh dengan dosa....tapi saya mahu menggunakan pengalaman saya agar dapat di guna bersama......sekali kita menonton vidoe lucah, walaupun niat kita hanya untuk mengetahui serba sedikit, ataupun mahu melihat sendiri apa yang 'seronoknya', percayalah, kita akan terus menontonnya tanpa kita sedar, bahawa apa yang kita lihat itu sangatlah merugikan......

nafsu adalah sesuatu yang sangat susah di kawal.......apabila kita melihat vidoe lucah, setiap apa yang berlaku kita akan hafal, terpahat kukuh di memori kita, dan kemudiannya akan secara tak langsung menaikkan mafsu kita.....itulah bahayanya video lucah......

jangan salah sangka apa yang saya tulis ini bukanlah say pernah alami....tapi ini berdasarkan cerita rakan saya yang sudah ketagih menonton video lucah.....ibarat tanpa video lucah, hidupnya tidak sempurna......dan saya tahu semua ini berdasarkan apa yang di ceritakannya.....

maaf......post kali ini agak lucah......jadi, jom tengok video lucah.....err.......tidak......JANGAN TONTON VIDEO LUCAH.........

sekian wassalam......
apa yang baik itu datang dari ALLAH dan yang buruk itu datang dari diri saya sendiri......

2 crazies:

Anonymous said...

Jadi Melihat Video Lucah tu Dosa esar lah kan?

SafSof said...

Jadi Melihat Video itu DOSA BESAR dan Berzina?